yeas!!!!! lets begin!





jaaaaa den har kommit... nu kan vi äntlingen börja.

finns jätte många fina tips på denna skiva.
nu börjar jag bli orolig. dom har fortfarande inte ring från skolan, det skulle dom ha gjort för två dagar sedan. blä.
men jag har fått min skiva... pratar med hanna nu och hon är arrrrg för att jag inte har gjort mig i ordning ännu! men hallå jag är på väg!!!!!

jag bjuder på en bild av mig från jobbet, så får ni se hur underbart vackert livet är bakom stämpel världen.
puss på er alla och alla som tagit studenten i år. ni är bäst och grymma!!!
hejja sverige!!!

jag på jobbet!


katrin i ditt lilla hörn.


cio syns i kväll


Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

oki doki

jag ska se vad jag kan komma på för förslag

:) har lite dålig fantasi just nuh för jag e väldigt trött men ska försöka komma på nåt :)



ha en trevlig helg ni me :)

2008-06-13 @ 18:23:07
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0