Välkommen till våran nya blogg!

Hej vi är två 20 åriga tjejor som skal göra det omöjliga, alltså att starta tre företag i ett - PÅ SAMMA GÅNG!

därför så kommer vi behöva eran hjäp. vi skall öppna en nattclubb ett café och en klädes butik i ett under ett och samma tak. men vi vill att detta skall vara helt uppbygt på hur ni läsare vill ha eran nattclubb. hur skall cafét vara inrett och vilka kläder skulle ni vilja köpa där. detta kanske låter som jag sa helt omöjligt men tro mig vi SKALL lyckas och det med eran hjälp. så  börja redan nu säng hit era idér! vi vet inte ens vad dettta jätte protjekt skall heta, så namn behöver vi. färger på väggen eler tapet? vilka glas? viken ålder? vilken stad skall detta ligga i?

Den största fråga just nu är skulle ni vilja ha ett sånt ställe som ni själva har varit med och påverkat ja eller rättare sagt byggt upp?
eller slösar vi eran tid.

allt detta kommer ni att få följa här med både bilder och fakta 

börja redan nu! vi vill veta vad ni tycker och tänker! 

lycka till !

mvh Katrin & hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

helloo! det finns massivs med nattkulbbar i vårt avlånga land så ni msåte sticka ut =)!plast stolar och plastmöbler sånna där kupolstolar runda i plst som hänger från taket e så jääävvvla snyggt jag dör +att har man allt i genomisknligt paslt blri9d et förbannad läckert då the discho lights kastas mot dom =)mycke speglar och ljus i golvet=)en plastbardisk med dioder i och hyllor a genomskinlig plsat med belysning hehehe ice hehe

2008-06-10 @ 23:46:30
Postat av: jennan

haha va smart jag e skriver inte ens min bloggs adress när jag lämmnat ett inlägg hehehehehe

2008-06-10 @ 23:47:01
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: JULIE, växande artist

Hej :) Läste er kommentar och det låter verkligen jätte spännande! Det här med cafe/klädesbutik/nattclub under ett och samma tak låter spännande. Det kommer nog krävas en hel del planering osv.. Jag har en pappa och styvmamma i Norge som har arbetat inom "utebranchen" i 10 år så jag vet en hel del om vad som krävs och även att det tar en hel del tid. Har faktiskt en massa kontakter, tro det eller ej!

Provsjunga gör jag gärna, vart bor ni någonstans? Skicka gärna mejl till mig :)

[email protected]

2008-06-12 @ 10:35:24
URL: http://juliesvarem.blogg.se/
Postat av: Felicia

jag tycker iallafall att de ska ligga i stockholm ;)

2008-06-13 @ 00:05:47
URL: http://feliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0