stalker wanabe!!!

ja det är väl så man måste bete sig för att få frma lite sköna tips och råd.
 och vem skall man fråga efter tips och råd, jo dom som faktiskt har startat företag och lyckats. det spelar nog ingen roll vilket företag man startar det börjar lika dant.
och tip och råd fick vi ... jaja vi följde efter dom lite för att få prata med dem efter konserten men vadå jag fråga om det gick bra. och hanna är förvånad över att jag är så öppen . jo det får man väl vara.

 vill ni se bilder ifrån  mingla i mark. bra lägger upp dem i ett aldeles eget inlägg  men här får ni  mig och hanna på stor och väntar på att snook äntligen skall komma ut på scen.


peace out, shout out loud!!!


Kommentarer
Postat av: Hannis

hahahah mitt ena öga syns inte!?!?!

2008-06-14 @ 01:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0