ojojoj... hihihi =)

Hallååååå....!?!?!?!

oj då kan man skriva sååå många ggr en fel mail adress.. herregud..! detta måste vara blad rekord... -hahahha... dt var bra att Katrin såg dt o rättade dt... - så nu e allt fixad.. hoppas nu bara på dt bästa... =)

Kankse lite om min dag nu... eftersom nu kan vi lägga dt bakom oss allt med fel email adresser å så..
Alright... jag har faktiskt inte gjort så hemskt mkt än idag.. vaknade as tidigt - elr tydkte dt iaf, eftersom jag jobbade t kl 23:30 såå va ganska trött imorse... men men dt var skolavslutning för lill brosan, så vi var där ngn timma... mysigt att höra alla små barnen sjunga sommarvisor ^^
Sen kom vi hem o fikade lite...
Efter dt gick vi iväg jag , lilla Gaby o mami... vi skulle köpa en dop present t en kompis te mig... men just den lilla mysiga affären här i byn... va juh sa klart stängt... elr rättare sagt hade hon som äger tagit semester... arrrgh typiskt!.. vilken otur man kan ha med sig... och dopet e imån !?!
Men nu väntar jag tills kl blir typ fyra... för då slutar Katrin jobbet sen ska hon komma hit sen ska vi åka in t Kinna... - på mingla mark...
-Ähhh o min mami ska uppträda... Linedance!

Ejj jag kom på värsta bra ideen -elr dt verkar så just nu...
Jag o Katrin kan ju höra lite med folk som e ute vad dom tycker om denna här underbara ideen att starta 3 företag i 1.. får la kolla upp dt med Katrin vad hon tycker.. ^^

ciaooo ^^


Kommentarer
Postat av: T`

Tack så jätte mycket =)

hoppas du får en fin dag !

2008-06-13 @ 16:10:25
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0