godmorgon!

idag skall det ringas runt. fixa så att vi kommer in på ekonomi kursen och särskilt kolla upp all fakta vi har fått. kanske även kolla med konsulter och rådgivare om vad nästa steg blir.

vi har fått in ett jätte bra förslag om att ha nattclubben i nästan allt i genomskinglig plast och jag gillar den idén starkt, den är riktigt häftig och visst måste vi sticka ut ,
vi är långt i från klara så fler tips . vi skall ju även öppna ett café och sälja kläder.

nu skall jag iväg och gå en promenad med min hund och hanna myser antagligen med sin fina dotter.

hade bäst och fortsättavälla över oss komentarer. ciao


Kommentarer
Postat av: jennan

yheas der var jag hehe koziol gör mycket i plast fast det blir en dyr historia hahahah snuggaste möbler i plast ahr kartell men då får ni råna en bank haha!! de utlimata skulel vara att ha de högt upp en takvåning med stooora fönster och en pool en trappa upp där man kan ha vip haha =) de skulle va skit coolt att ha ett utomus cafe där man kan köpa mat och grilla sjelv som bara e öppet då vädret tillåter sen ahr man större utrymme för en butik innomhus haha

2008-06-11 @ 13:28:26
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0